مهر نامهربان

خرید بک لینک
شب تاسوعا خیلی زار زدم گفتم خداجون دوستت دارم گفتم خدا جون کمکم کن درسته چند روز قبل تشر زدم باهات دعوا کردم اما به خداوندی خودت از صمیم قلب دوستت دارم منو ببخشدستمو بگیر رهام نکنامن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوءشب بعد از ی چت سه ساعته با دوست جان خوابیدم تا ساعت ۹صبحی خواب عجیب دیدم خواب دیدم خواب عجیب خوابی،که همیشه دغدغه ی روزهای من بود،که آیا این ارتباط درسته یا نه؟خواب دیدم لب دریا با همسر جان بودیم پام لغزید اوفتادم تو آب موج منو با خودش برد خیلی تقلا میکردم چادر سرم بود دستامو از آب بیرون آورده بودم و کمک میخواستم همسر جان تا ی مسیر مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 7:31

چقدر دلم برات تنگ شده عزیزممن نه دیدمت و نه صداتو شنیدم اما روزها برات گریه کردم برای لمس بودنت شاید هیچوقت من نبینمت هیچوقت بغلت نکنم و نبوسمت اما بدون دوستت دارمچه بیرحمانه از بچه هاشون حرف میزننشیرین کاریاشونو میگن و از دلتنگیهاشون برا بچه هاشون...تو بغل فشارشون میدن و قربون صدقه شون میرن از کیف و کتاب مدرسه شون میگن و من لبخند میزنم با خنده همراهیشون میکنم اما بعد ساعتها اشک میریزم تو خلوتمتو الان باید مدرسه بری ولی....منو صدا نکردی هیچوقت بگو مامان...هیچوقت فکرشو نمیکردم هیچچوقت همچین تقدیری داشته باشم...من از دنیا چی خواستم مگه...دخترم مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: دخترم نسترن, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 21:51

شدیدا حوصله م سر رفته

دلم میخواد اونی که حال آدمو خوب میکنه باشه تا باهاش بگپم



فک کنم فردا ی مراسم عزا داشته باشیم

وضع جسمانی عموی مامان جون اصلا مناسب نیست

مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

امروز ساعت ۹و نیم عموی مادرم فوت شد

نازنین مردی از تبار صبر و استقامت

چقدرررر زجر کشید،روحش پااااک شد،و سبکبار رفت


خدا رحمتش کنه

خیلی اشک ریختم

خیلی از مرگ وحشت کردم

اما من آدم نمیشم

نفس این شیطان سرکش افسارش تو دستای من نیست

خدایا خودت کمک کن

مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

وقتی دیدم جنازه ی عموی مادرمو

قووول دادم به خودم که رو خیلی از گناها خط بکشمممممم

اما قولم و قرارم همونجا موند

خونه که اومدم

و

گوشیو که به دست گرفتم فراموش،کردم

اول جواب تسلیت تو رو دادم


مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

از خودم خسته شدم


کی بزرگ میشم؟؟؟


کی این اخلاقهایی که اذیتم میکنن منو رها میکنن




خدایا رهایم مکن

مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

عکس العمل لازم نداره - بدون هیچ انتظاری طبق معمول همیشه پیام بدین اگر جواب نداد یه مقدار کمترش کنین و اگر به کل جواب نداد شمام پیام ندین اما هیچ وقت از کلمه خداحافظ استفاده نکنین.بعد از اون آیه که عرض کردم دیگه از آیه و شعر و حدیثی که مربوط به این مسئله باشه براش ننویسین.البته الان هیچ چیزی براش ننویسین (حتی همین آیه رو) تا ایشون جواب همین یکی دوتا که براش فرستاده اید رو بدهند.بعدا هم اگه جواب داد دیگه از این مسئله چیزی در پیاماتون اصلا نباشه. اون تقریبا احساس کرده که شما در واقع لاپوشانی میکنین و دوستتون رو شایسته ی راز داری مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

همسر عزیزم


من واقعا لایق اینهمه دوست داشتن های تو نیستم


تو نه تنها ی همسر خوبی بلکه یک دوست یک رفیق فابریکی

ی مشاور و سنگ صبور هم هستی



من خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو دارم


سایه ت برقرار گل من

مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

روزهای خوبی نیستمن از این شغل بیزارممن از این روزها بیزارمرورهای سختیه..فشار کار زیاده و من خسته میشمکاش خستگی جسمانی بود ..خستگی روحی خیلی،بدترهیعنی حاضرم از ساعت۷تا ساعت۴بعد ازظهر ی جا تو ی اتاق کار کنم پرونده مرتب کنم جارو بکشم و..و..و.. اما ارباب رجوع نداشته باشم این اجازه اجازه گفتنا دهن منو سرویس،کرده این سرو کله زدن با معلما منو خسته کرده معلمهایی که برنامه کلاسی رو با برنامه ی زندگیشون تنظیم میکنن و هر کدومشون از من انتظار دلخواه خودشونو دارندلم میخواد یکسال مرخصی برمممممم دلم میخواد مدتی از مدرسه دور بشممممم مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

از هیچکس انتظار نداشته باش تو رو درک کنه چون تو موقعیت تو نیستن که بخوان درک کنن رفتاری که دیگران دارن در واقع عکس العمل رفتارهای خودمه

من اگه بال و پر ندم اگه اینقدر توجه نکنم طرف هم متوجه مسیرش و کارش،و راهش،خواهد شد

بی توجه نباش اما حساااس هم نباش


زیاد،دم دست نبااااااش

نبااااااااش


مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

صفحه بندی